Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky1. Definice pojmů
Poskytovatel služby- prodávající: Zdeněk Lhota, Rudišova 6, 602 00 Brno, IČ: 47403535
Objednatel – kupující: fyzická osoba starší 18let nebo právnická osoba, která prostřednictvím internetového obchodu www.tandem2.cz objedná zboží a uzavře tím kupní smlouvu s prodávajícím.
Kupující – objednatel: kupující, který při objednávce a nákupu zboží od prodávajícího nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Kupující – nespotřebitel: kupující, který při objednávce a nákupu zboží od prodávajícího jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Příjemce služby: třetí osoba, v jejíž prospěch byla smlouva uzavřena, a tato s ní projevila souhlas, příp. třetí osoba, které příjemce služby svá práva a závazky ze smlouvy postoupil, když k tomuto postoupení dává poskytovatel souhlas, za splnění podmínky, že postupník (osoba, jíž budou práva a závazky postoupeny) bude splňovat podmínky pro poskytnutí služby poskytovatelem.
Zboží - služba: věc, služba, která je předmětem plnění kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu.
Smlouva: kupní smlouva uzavřená mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu za účelem prodeje objednaného zboží prodávajícím kupujícímu za smluvně stanovenou kupní cenu.
2. Všeobecná ustanovení
Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím - spotřebitelem neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník v platném znění a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění. Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím - nespotřebitelem neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník v platném znění.
Kupující souhlasí s využitím internetového obchodu www.tandem2.cz pro objednání zboží a služeb a uzavření smlouvy s prodávajícím za podmínek uvedených v těchto Všeobecných obchodních podmínkách, které jsou zobrazeny na internetových stránkách www.tandem2.cz.
3. Předmět smlouvy
Předmětem smluvního vztahu je závazek poskytovatele služeb poskytnout služby specifikované v objednávce a jejím úplném potvrzení, specifikované v potvrzené objednávce (tj. uzavřené smlouvě) a závazek objednatele zaplatit za poskytnutí těchto služeb poskytovateli sjednanou cenu a služby za stanovených podmínek využít.
4. Objednávka
Objednávku služeb (poukazů na služby či zboží) lze učinit prostřednictvím internetových stránek poskytovatele služeb, telefonicky nebo osobně (v provozovnách poskytovatele služeb, tj. Brno, Rudišova 6 602 00 a letiště Kunovice, Letecká 1, 686 04 Kunovice, po předchozí domluvě).
Objednávka představuje návrh objednatele na uzavření smlouvy, jejímž předmětem bude poskytnutí služby uvedené v objednávce, za podmínek v ní a v těchto Všeobecných obchodních podmínkách uvedených.
Fakturační adresou objednatele se rozumí adresa objednatele, tj. osoby, která bude hradit objednanou službu, poukaz či zboží.
Doručovací adresou se rozumí zpravidla adresa objednatele. Pokud má být zásilka odeslána na adresu příjemce, je nutné to v objednávce výslovně uvést (v adrese pro doručení dobírky a poznámce, uvedením skutečnosti, že se jedná o adresu příjemce). Pokud odlišná adresa příjemce nebude vyplněna, bude zásilka odeslána na adresu uvedenou v adrese pro dobírku.
Poukazy a zboží
Poskytovatel služeb doručí objednateli nebo třetí osobě, v jejíž prospěch je smlouva sjednána, poukazy či zboží na adresu označenou objednatelem v objednávkovém formuláři či při telefonické objednávce jako adresa pro dobírku či doručovací adresa při telefonické objednávce. Za vyřízení objednávky poskytovatelem se rozumí předání předmětu provozovateli poštovních služeb či přepravní firmě, pokud je o tomto předání učiněno potvrzení.
Objednatel si může objednat službu, poukazy na služby či zboží z aktuální nabídky poskytovatele služeb uvedené na internetových stránkách poskytovatele.
Objednatel může objednat konkrétní službu, kterou může příjemce služeb využít za cenu platnou v době doručení objednávky objednatele poskytovateli služeb.
Kupující má právo před objednáním zboží položit emailem dotaz pro případné ověření údajů.
Nepřevzetí zásilky kupujícím
Při nevyzvednutí odeslané zásilky vzniká prodávajícímu nárok na úhradu dopravného (poštovného) ve skutečně uhrazené výši (dopravci, poště). Tento nárok vzniká i v případě, že objednávka přesahuje hodnotu splňující podmínky pro odeslání zdarma. Opakované odeslání zásilky je po dohodě možné. Prodávající si vyhrazuje právo požadovat náhradu s tím spojených nákladů. V případě neuhrazení závazku ze strany kupujícího se tento vystavuje riziku zanesení jeho jména do centrálního registru dlužníků.
Plnění objednaných služeb
Doba, po kterou trvá závazek poskytovatele služeb dodat službu, je uvedena na poukazu.
5. Cena a platební podmínky
Cena poskytovaných služeb
Cena nabízených služeb je vždy uvedena na internetových stránkách poskytovatele služeb. Cena služby dle konkrétní uzavřené smlouvy, je vždy uvedena jako cena konečná včetně příslušné sazby DPH.
Cena může být kupujícím uhrazena převodem z účtu, poštovní poukázkou, v hotovosti, na dobírku.
Při platbě převodem z účtu a poštovní poukázkou musí být platba uskutečněna se správným variabilním symbolem tak, aby ke dni realizace služby byla částka doložitelně připsána na účet poskytovatele. V opačném případě může poskytovatel požadovat úhradu služby na místě.
Při platbě v hotovosti může být tato provedena v českých korunách nebo v eurech, přičemž poskytovatel použije pro přepočtení měny denní kurz Komerční banky.
Zásilka může být zaslána rovněž na dobírku – platí se při převzetí.
Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky – množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti a podobně, žádat kupujícího o autorizaci objednávky a ověření údajů v ní obsažených vhodným způsobem jako například telefonicky či emailem. Prodávající je oprávněn nepřihlížet k objednávce, jejíž autorizaci požadovaným způsobem kupující odmítne provést. Prodávající si také vyhrazuje právo na zrušení objednávky v případě chyby při stanovení ceny.
Ceny za zboží uvedené na internetovém obchodě www.tandem2.cz jsou včetně DPH. Ceny za zboží jsou platné ke dni objednání zboží. Akční ceny zboží jsou platné do vyprodání zásob, anebo další aktualizace nabídky. Prodávající si vyhrazuje právo změn uvedených cen v případě změny směnného kurzu, výrazné inflaci nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží a služeb, tyto změny jsou vždy průběžně uváděny v aktualizaci ceníků.
Kupní cena bude považována za uhrazenou teprve po připsání celé kupní ceny na účet prodávajícího nebo uhrazením celé částky v hotovosti pracovníkovi přepravní firmy nebo v hotovosti na prodejně při osobním převzetí zboží. Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím slouží zároveň i jako daňový doklad a dodací list. Kupující může zboží převzít zásadně až po jeho úplném uhrazení, pokud není toto dohodnuto jinak.
V případě, kdy kupující provede úhradu předem a prodávající není schopen zajistit dodání vybraného zboží a nedojde k dohodě o prodloužení termínu dodávky, prodávající neprodleně vrátí přijatou kupní cenu zákazníkovi dohodnutým způsobem. Lhůta je závislá na způsobu vrácení (převodem, poštovním převodem).
Cena za dopravu
Poštovné 90,- Kč.
Balné 0,- Kč.
Při nákupu nad 15.000 Kč včetně DPH dopravné zdarma.
Akční slevy na služby není možné kombinovat a/nebo sčítat s jinými slevami nabízenými poskytovatelem.
6. Rezervace
Rezervace termínu, využití konkrétní služby musí být sjednána s poskytovatelem služeb
s dostatečným předstihem. Poskytovatel má právo odmítnout rezervaci pouze v případě, že je požadovaný termín plně obsazen nebo v případě, že nebude možno službu uskutečnit z důvodu nepříznivých povětrnostních podmínek, či technických důvodů přerušení provozu na letišti, vyšší mocí.
Rezervace se provádí telefonicky, vyplněním objednávkového formuláře seskoku, nebo mailem. Při rezervaci mailem nebo objednávkovým formulářem se rezervace považuje za potvrzenou pouze v případě, že je potvrzena zpětným mailem.
Příjemce služby je oprávněn zrušit rezervaci služby nejpozději 48 hodin před sjednaným termínem poskytnutí.
Pokud je rezervace příjemcem služeb zrušena později než v uvedené lhůtě (anebo se zákazník vůbec nedostaví) bez zvlášť závažných důvodů na jeho straně, je zákazník oprávněn žádat o novou rezervaci v rámci doby platnosti poukazu, je však povinen uhradit náklady vynaložené poskytovatelem služeb v souvislosti s původní rezervací, a to maximálně do výše ceny objednané služby.
Pokud však bude rezervace stornována z důvodu vyšší moci (zejména počasí, když toto má vliv na poskytnutí služby, technických důvodů nezaviněných poskytovatelem), má zákazník nárok na sjednání nového termínu v rámci platnosti poukazu, popř. nebude-li možný termín v rámci doby platnosti poukazu, tak nejbližší možný termín, bez jakýchkoli doplatků cenových rozdílů, nemá však nárok na náhradu škody vzniklé mu v souvislosti se zrušením rezervace.
Pro vyloučení pochybností poskytovatel služeb výslovně prohlašuje, že součástí smluvních podmínek smlouvy uzavřené mezi poskytovatelem služeb a objednatelem či příjemcem služeb není povinnost poskytovatele služeb vyměnit dárkový poukaz za protihodnotu ve formě peněz.
7. Práva a povinnosti smluvních stran
Zákazník je povinen sám posoudit, zda je zdravotně a fyzicky způsobilý k bezpečnému absolvování vybrané služby. Informace o případných omezeních, které se mohou týkat některých nabízených aktivit (např. věk, zdravotní a tělesná způsobilost, případně požadavek na zdravotní prohlídku), jsou uvedeny v nabídce služeb poskytovatele. Zákazník využívá vybranou službu zcela na svou vlastní odpovědnost.
Zákazník je povinen dostavit se ve sjednaném termínu na místo poskytnutí služby.
Zákazník je povinen dostavit se na místo poskytnutí služby s příslušným poukazem. Pokud zákazník nepředloží bez zvlášť závažných důvodů na jeho straně před poskytnutím služby poukaz, a nebude-li možno držení poukazu ověřit ze strany poskytovatele služby, bude rezervace považována za stornovanou. Zákazník má nárok na sjednání nového termínu v rámci platnosti poukazu po jeho předložení nebo prokázání držení poukazu. Je však povinen uhradit náklady vynaložené poskytovatelem služeb v souvislosti s původní rezervací a to maximálně do výše ceny objednané služby.
V případě, že zákazník hradí cenu poukázkami vydanými třetími osobami, s nimiž má poskytovatel uzavřeny smlouvy o poskytnutí služeb, či o nichž poskytovatel služby uvádí, že je přijímá, je povinen tuto poukázku(y) odevzdat pověřené osobě poskytovatele služeb v místě poskytnutí služby, před započetím poskytování služby. Pokud tak neučiní, má poskytovatel služeb právo odmítnout poskytnutí služby či požadovat poskytnutí služby za úplatu v hotovosti. Nebude-li ověřena ze strany poskytovatele služby úhrada poukázky vydané třetí osobou, má poskytovatel služeb právo odmítnout poskytnutí služby či požadovat poskytnutí služby za úplatu v hotovosti. Pokud je i přesto služba poskytnuta, je zákazník povinen nejpozději do 14 kalendářních dnů doručit poukázku a prokázat její úhradu poskytovateli služeb do jeho sídla anebo cenu služby nejpozději do 14 kalendářních dnů uhradit (na uhrazenou cenu vystaví poskytovatel služeb zákazníkovi fakturu).
Objednatel je povinen zajistit doprovod a dohled dospělé osoby, pokud je zákazníkem osoba mladší 15-ti let, popřípadě zajistit souhlas zákonného zástupce při účasti osoby mladší 18 let, je-li bez jeho doprovodu.
Poskytovatel služby se zavazuje zajistit na místě poskytnutí služby odpovědnou osobu, která proškolí zákazníka a seznámí ho se všemi povinnostmi a podmínkami, kterými se musí řídit po dobu uskutečnění služby.
Zákazník odpovídá za škody, které způsobí sám sobě, třetí osobě nebo poskytovateli služeb z důvodu porušení pokynů odpovědné osoby, se kterými byl seznámen před poskytnutím služby včetně základního poučení učiněného prostřednictvím internetových stránek poskytovatele.
8. Odstoupení od smluvního vztahu - storno
Poskytovatel služby je oprávněn okamžitě odstoupit od smlouvy v následujících případech:
Zákazník nesplňuje poskytovatelem zveřejněné podmínky pro poskytnutí služby (věk, váha, zdravotní stav a omezení) a poskytovateli vzniká nárok na storno poplatek, tj. smluvní pokutu ve výši 1000,- Kč, když tato je započitatelná jednostranně na nárok zákazníka na vrácení zaplacené ceny. V takovém případě má zákazník nárok na vrácení zaplacené ceny poníženou o storno poplatek.
Objednatel má právo okamžitě odstoupit od smlouvy v následujících případech:
Objednatel, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí plnění, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (internet, e-mail, telefon), a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce. Rozhodne-li se objednatel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit poskytovateli služeb nejpozději do 14. dne od obdržení – doručení poukazu. Objednatel, který je zákazník, však nemůže takto odstoupit od smluv v případech stanovených v ustanovení §53 odstavec 8 občanského zákoníku (zákon č. 40/1964 Sb. v platném znění). V případě takového odstoupení ze strany objednatele má poskytovatel právo na náhradu prokazatelně vynaložených nákladů spojených s uzavřením a následným odstoupením od smlouvy.
Objednatel má právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy od okamžiku jejího uzavření do okamžiku rezervace služby za předpokladu, zaplatí-li poskytovateli odstupné ve výši 1000,- Kč (storno poplatek).
Poskytovatel vrátí částku poníženou o storno poplatek na číslo účtu zaslané zákazníkem. Žádost o storno poukazu musí být zaslána písemně včetně poukazu. V žádosti musí být uvedeno číslo poukazu, číslo účtu, jméno zákazníka a telefonní kontakt. Částka bude zaslána jen na základě souhlasu objednatele.
V případě, že zákazník odmítne absolvovat službu, či dokončit absolvování služby z důvodů na jeho straně, není poskytovatel povinen ke slevě z ceny služby ani k náhradě škody vůči zákazníkovi.
Kupující - nespotřebitel nemá právo na odstoupení od uzavřené smlouvy.
Prodávající má právo odstoupit od smlouvy v případě, že kupující řádně a včas neuhradí kupní cenu za objednané zboží, nebo zboží není možné z technických důvodů dodat.
9. Reklamace
Poskytovatel služeb je povinen zákazníkovi zajistit poskytnutí služeb v souladu s uzavřenou smlouvou, těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a obecně závaznými právními předpisy.
Nesplní-li poskytovatel služeb své povinnosti vyplývající ze smlouvy řádně a včas, je zákazník povinen vady poskytnuté služby u poskytovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 kalendářních dnů od skončení poskytování služby. V případě, že poskytnutí služby neproběhlo vůbec, je zákazník povinen vady poskytnuté služby u poskytovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 měsíců plynoucích od prvního dne, kdy měla být služba poskytnuta (kdy mělo být započato s jejím poskytováním).
Zákazník je povinen uplatnit reklamaci písemnou formou (přičemž písemnou formou se pro účely smluv uzavíraných mezi poskytovatelem služeb a příjemci služeb rozumí i emailová forma) a je povinen v ní uvést číslo poukazu (pokud byl vystaven) a popsat vady poskytnuté služby.
Poskytovatel služeb reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne jejího řádného uplatnění, vyřídí. Pro případ zamítnutí reklamace poskytovatel služeb zákazníkovi vydá písemné odůvodnění (přičemž písemnou formou se pro účely reklamačního řízení rozumí i emailová forma).
V případě, že zákazník řádně uplatní oprávněnou reklamaci, má právo na odstranění vad poskytované služby a není-li to možné, má právo na přiměřenou slevu z ceny, případně může od smlouvy odstoupit. Pokud jsou dány podmínky pro odstoupení od smlouvy z důvodu na straně poskytovatele služeb, má příjemce služeb právo na vrácení uhrazené ceny služby.
10. Ochrana osobních údajů
Některé údaje, poskytnuté kupujícím při využívání internetového obchodu www.tandem2.cz mohou mít povahu osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, v platném znění. Kupující souhlasí s tím, aby prodávající shromažďoval osobní údaje kupujícího, zpracovával je a uchovával a to jako správce ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. Prodávající se plně řídí zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a činí vše pro to, aby osobní údaje poskytnuté kupujícím chránil.
Kupující si je plně vědom následujících skutečností:
• Objednání zboží a služby vyžaduje zadání některých důležitých údajů z hlediska další komunikace s kupujícím a následným dodáním objednaného zboží nebo služeb.
• Registrace vyžaduje zadání některých důležitých údajů z hlediska další komunikace s kupujícím.
• Kromě údajů úmyslně sdělených v rámci registrace nebo objednání zboží prodávající nezpracovává ani nezískává žádné další informace o kupujících.
• Poskytnuté údaje jsou určeny pouze pro odpovědné pracovníky prodávajícího a nejsou poskytovány třetím osobám.
• Zákazník projevuje spolu se souhlasem s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami i souhlas použít kontaktní údaje kupujících k zasílání informací důležitých pro plnohodnotné využití jím poskytovaných produktů a služeb a informací o připravovaných aktivitách poskytovatele služeb. Každý kupující má právo zasílání těchto informací ze strany prodávajícího kdykoliv zakázat, a to odpovědí na kteroukoliv ze zaslaných zpráv.
• Veškeré údaje získané od kupujících slouží výhradně k účelům prodávajícího. Prodávající tyto údaje neprodává, nepronajímá, ani jiným způsobem nepředává třetím osobám.
• Prodávající učiní maximum pro to, aby ochránil data kupujících před zneužitím, a nebude je bez souhlasu kupujícího poskytovat třetím osobám. Tento závazek se nevztahuje na údaje, které může požadovat Policie České republiky či jiné státní orgány podle platných právních předpisů.
11. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí v tom rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách internetového obchodu prodávajícího www.tandem2.cz v den odeslání elektronické objednávky. Odesláním elektronické objednávky stvrzuje kupující prodávajícímu, že akceptuje výši kupní ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v momentě učinění objednávky. Odeslanou objednávkou je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží vázán.
Tyto obchodní podmínky platí od 10. září 2012.